Senaste Inlägg

Idag var jag rätt

trött efter att ha jobbat i 24 h...
Hann vila lite innan jag hämtade jänterna på skolan.
Mathildas fröken var impad på Mathilda
och visade mig vad hon hade åstadkommit på fritids
idag...

hon hade byggt ihop stora siffror med små
plattor som man kan fästa i varandra,
helt utan ritning och helt själv.
Det hade gått undan också, mindre än
20 minuter hade det tagit för henne att byggt tvåan...

Efter fritids så for vi förbi el giganten
och där hittade jag en bok som fick mig att skratta högt...

Den måste jag läsa...
Så Sindo se upp! haha ;)

När vi kom hem så kom Walle hit.
Han hade en blomma med sig till mig, så gulligt!

Den är jättefin!!
Tack Walle, du är för go.

I morgon är jag ledig, hade tänkt åkt till badhuset med
jänterna med det var stängt i Söderhamn med...
Så vi tar nog å hyr en film istället :)

sov gott!





6 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-08-27 @ 00:26:23

Jag vet, Sara, du tycker mycket om mig, men d där om att spara sista kula till mig...jaaa, jag vet inte, du får tycka om mig lite mindre ist.haha,kram

Postat av: Sara den 2009-08-27 @ 00:47:19
http:// www.sara78.blogg.se/

haha....det var på skooooj jue ;)

Postat av: falle den 2009-08-27 @ 00:56:05

Jag är glad att jag inte är granne med er tror jag..



hmm.. uppsala har öppet på badhuset..



Walle e väl en klippa han.. ta hand om honom du..

Postat av: Matilda den 2009-08-27 @ 02:00:07
http://avancemang.webblogg.se/

Jag hade faktiskt också blivit smått impad av det där! Herregud, kommer ihåg när man var liten och gjorde fotbollar av dom, man fick verkligen tänka till för att få allt gå ihop! Lär vara riktigt lärorikt faktiskt!

Postat av: Matilda den 2009-08-27 @ 13:08:43
http://avancemang.webblogg.se/

Haha you should! Konserten var verkligen helgrym! Hehe, inser nu också att din dotter också heter Mathilda, dock så stavas jag utan h :)

Postat av: Matilda den 2009-08-27 @ 15:10:22
http://avancemang.webblogg.se/

Ah, nice! Hoppas att allt löser sig med frakt och diverse! Superskön!

Jo man blir lite sugen på mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback