Senaste Inlägg

Fick tillbaka

sladden till kameran idag.
Det var väl inte så himla många roliga bilder i den.
Men ett bevis på att jag åkte farliga karuseller
fanns jue...

ser helt klart livrädd ut och det var jag också...
lite fler bilder...

helt insane??
Nå, den karusellen vågade vi oss inte på...hmm..
men rätt nära var vi jue ;)

Falle å Sindo..

Man måste juh hålla koll på vart man är...

Idag hade Nathalie slöjd för första gången.
Hon hade sy slöjd och hade gjort en fin nyckel ring
till mig :)

Hon önskar att hon hade slöjd varje dag.

Jag, Walle, Sindo och Patrik har nyss
tittat på "män som hatar kvinnor".
Tyckte den var tok bra, fast hemsk.

Ska försöka sova nu, får se hur bra det går då...

natti!

4 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-28 @ 00:55:20

låter som en helkväll.. hoppas ni hade roligt.

Postat av: Sara den 2009-08-28 @ 17:39:04

Jodå kul hade vi, sen satt vi toktysta och glodde på filmen i över 2h... Den var verkligen bra...

Postat av: Sindo den 2009-08-28 @ 20:03:15

Jaa,Sara, du säger att du vågade pröva "farliga"karuseller, var vi inte, du och jag på samma ställe? Ibland såg jag dig längs uppe, ibland längs nere haha; d är som livet är.Kram

Postat av: Sara den 2009-08-28 @ 21:47:53
http:// www.sara78.blogg.se/

Jaa haha så är det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback