Senaste Inlägg

näe det var inte likt mig...

att inte blogga på ett par dar...
Goaste Brittan , messade och var orolig igår.
Sara, hur e det fatt? du har inte bloggat på 2 dar!!
haha, näe gumzan.
Det har vart lite mycket nu på sistone.
Sen spelar väl vädret in lite kanske,
Den underbara solen gör så att man inte
hinner sitta framför datorn så mycket.
Hinner å hinner, man blir full av mer liv
och dagarna blir längre och man vill vara ute.
Men det klart Brittan, du känner juh mig...
Allt kanske inte är på topp...

I kväll blire kase
med jänterna.
Antar att det blir en å annan smällare också.
Om inte lillfia (Mathilda) blir för rädd.
Vi får se om det har växt bort, hon har varit smällrädd
sen hon var lill liten men nu sa hon att hon ville
köpta raketer så vi får se då =)

Trevlig helg!!

2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-04-30 @ 16:40:55
http://brittingers.spaces.live.com

Härligt, du är här igen :)

Ja, jag känner dig nog ganska bra tror jag ;)

Det är magkänslan du vet, hehe

Var försiktiga i kväll då så det inte blir några brända fingrar eller annat otäckt....

Vi går nog inte på nå´n kase fast vi har en alldeles nära du vet.... Alf är inte pigg så det blir en lugn hemmakväll för vår del....

Ha det så bra och var rädda om er, kram Britt Inger

Postat av: Sara den 2009-05-01 @ 21:28:44

Jaa Brittan, det blev lugna gatan igår kväll.

I morgon ska vi på marknad, får se om det e lika fint väder då=)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback