Senaste Inlägg

Ledig idag

Nu har jag vart ledig i 3 dagar,
lördag, söndag och måndag.
Och för första gången på länge känns det faktiskt som om
jag har varit ledig med.
Jag menar tiden har inte sprungit iväg
lika fort som den gjort senaste tiden
då man vart ledig.


Hunnit med rätt mycket ändå.
Vi har åkt 4 hjuling,
grillat korv i skogen.
Hyrt film å myst
Ätit grillat hos Brittan
och hunnit med
en liten visit till Gävle...

Idag följde Min Nathalie hem efter skolan.
Vi gjorde pannkaka och det åts i stora lass:)
smarrigt värre.

Näe, det är väl dax att krypa till kojs.
Jaa, jag e nog bra trött...tror ja ;)

natti!

2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-04-21 @ 06:55:30
http://brittingers.spaces.live.com

Go´morron !!

Sovit gott ??

Ha en bra dag, kram Britt nger

Postat av: Sara den 2009-04-21 @ 12:34:21

jooovars som en stock ;)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback