Senaste Inlägg

Jaa lördag då

Påskafton.
Vaknade med dönande huvudvärk...
Och hoppades jag skulle få slippa jobba
eftersom jag var "obokad".
Men men icke sa nicke...

Bara att bita i och jobba ändå.
Tur att jag hamnade på ett "lugnt" ställe i
varjefall.

Sen blev det vila i sängen,
innan jag hämtade jänterna.
Så inget direkt njuta av finvädret
blev det heller.
Hellst vill man bara ligga i ett mörkt rum,
något kallt kan det få vara.
Och bara sova...

Men så blir det inte när man har sina underbara
hemma.
En liten promenad lugnt å stilla
men solglasögon på så att ljuset inte
ska bli såå ihärdande starkt...
 
Jag behöver inte roa jänterna i varjefall,
de roar sig själva.

Det var lite väl blött på lekparken
vid Björktjäratjärn...

Mathilda är inte rädd för vatten..

Nu ska vi äta lite
och hoppas...
att det kanske kan bli lite bättre i huvudet...

puss!


4 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-04-12 @ 23:36:24

Förlåt, Sara! Känner mig skyldig men sen gjorde jag d bästa av situationen. Du vet vad jag pratar om. Kram

Postat av: Sara den 2009-04-13 @ 12:51:02

Ingen fara! Kram

Postat av: Sindo den 2009-04-13 @ 23:51:21

Hej, Sara! Visste du att på vissa ställe är tillåtet att jobba med solglasögon? Ha ha Men jag vet också varför vissa personer gör det och det är hel ok! Kram

Postat av: Sara den 2009-04-14 @ 11:35:22

haha...jaa du Medina, jag trodde jag skulle dö nästan...fy fan vilken huvudvärk...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback