Senaste Inlägg

Tränat!

Idag skedde det, jag hämtade ut Gym kortet som jag velat gjort såå länge,
men som liksom aldrig blivit av....
Fick med mig Sindo den här gången, känns på nå vis lite tråkigt att
gå ensam. Sen får man lätt den där känslan av att alla glor på
en...Stämmer säkert inte men ikväll vettifan...
Tyckte väl den ena som den andra glodde, fast...
jag tittade väl tillbaka ;)
Strunt i det...jag tänker börja träna regelbundet nu
och det som är nytt och kanon för mig är att man kan ta med sig barnen nu.
De har gjort ett lekrum för barn i åldrarna 4 - 14 år.
Kan det bli bättre?? nää!!
Så nu kan man inte ha nåå undanflykter till varför man inte tagit sig iväg...
Eller joo..man kan juh vara trött...
och ja...man kan juh må dåligt...
hmm...man kanske bara känner för att lata sig??
nää..nää nu tusan ska jag börja igen!!

Nåt helt annat..

Nathalie sov hos mig i natt, hon ville verkligen vara hos mig
och vi kände båda två att det behövdes en stund ensam,
bara hon och jag.
Det händer juh aldrig att det blir så.
Inte med Mathilda heller för vi e alltid tre.
Det går också bra för vi håller ihop.
Men ibland behövs det lite egentid, och det har märkts...

hjärtat och jag

gjorda i lera ;)


Vi ses!
Puss







6 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-09-16 @ 20:42:46
http://tessan79.blogg.se/

vart har dom gjort ett lekrum för barn?? skulle ju va helt perfekt om det fanns i arbrå å..hehe

Postat av: Sara den 2008-09-16 @ 21:16:44

jaa, det e kanon men du får väl åka in till stan då ibland ;)

Postat av: Sara igen... den 2008-09-16 @ 21:23:16

På sporthallens gym :D, kanske skulle ha svarat på frågan hehe...

kram

Postat av: Britt Inger den 2008-09-16 @ 21:33:28

Så bra att ni fick lite tid med varandra när det kändes så. Sån´t är ju bara nyttigt.

Aha, du har börjat träna. Duktig flicka :)

Inga undanflykter nu, haha

Kramar till er alla....

Postat av: Sara den 2008-09-16 @ 21:41:49

jaa, visst e det så...man behöver mer tid ibland än vad man hinner ge tyvärr..

Hihi Brittan...vi mååååste ses snart annars hinner juh jag bli värsta biffen juh tills vi ses nästa gång...haha asg

Postat av: Yvette den 2008-09-16 @ 22:03:07
http://vettans.blogg.se/

Men gud är de sant..ett lekrum på gymet..kan de bli bättre.Vart ligger dettta fantastiska gym någonstans??

Coolt kort på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback