Senaste Inlägg

sakta men säkert...

Börjar det dra ihop sig för min 30 års fest...
cant belive i m getting that old!!! :o

Nåja det dröjer lite till men, jag har några planer ivarjefall
över festen...
Karaoke är ett måste!
och jag har en utmaning, som lär stupa...
hehe, jag har tänkt mig föröka sjunga en av mina
favvo låtar från Moulin Rouge, vilket också
är en av mina favvo filmer...


ja, jag skulle nog behöva lite hjälp här...
3 brudar till...
kan juh bara tänka mig vilka tre de skulle vara ;)
Anna, Jennie, Lisa...
Joina mig i min utmaning!! ;)
haha..

Kommer låta förjävligt, men ack vad kul!! :D



10 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2008-09-30 @ 15:36:14

Haha...ja förjävligt e bara förnamnet tror jag...

Kunde du inte hitta nån lättare låt, som vi kanske kunde ha en liten chans o hinna me i....? Karaoke är iallafall en jäkla bra idé...puss o kram!

Postat av: Sara den 2008-09-30 @ 15:45:43

hehe..jodå det ska jag göra ;)

Grejen för mig e jusst att den e såå himla svår!!

kommer ihåg min förra låt jag bara skulle sjunga..den kan jag juh inte än..skratt...

Fast tappra försök;) I will survive ...

puss puss!

Postat av: Ragnvi den 2008-09-30 @ 18:01:25
http://rankans.blogg.se/

Hej på dig! Tänkte väl att nån gång måste hon ju fylla år hon också! Jag minns när jag fyllde 30...var nog igår det!

Postat av: Sara den 2008-09-30 @ 18:06:34

haha...ja jusst ja...det var du som var lika gammal som din son...skratt ;)

Postat av: Lisa den 2008-09-30 @ 19:14:07
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

Men herre gud, haha! Ja, de blir till att öva då hör jag:))

De känns som gamla goa "fantasi" passar mej bättre:)

Kram!!

Postat av: Sara den 2008-09-30 @ 21:02:55

haha jaa...det lär juh bli den ;)

kramis

Postat av: yvette den 2008-10-01 @ 14:47:37
http://vettans.blogg.se/

Men kolla här va de nytt minnsan. De blev ju bra de här.

Jaså du fyller 30 snart..själv hade jag värsta 30 årskrisen när jag skulle passera 20-talet.

Postat av: Sara den 2008-10-01 @ 14:53:27

hehe..ja jag tror jag känner nåt liknande..eller jag vet inte... ;)

Postat av: Anna den 2008-10-02 @ 14:17:28

Ja men gud va kul...

Fyra tondöva som ska sjunga hahahaa!!

Kan ju inte bli bättre..

Klart vi ställer upp...Eller? Har jag lovat för mycket nu?

Bäst att börja öva...

Puss puss

Postat av: Sara den 2008-10-02 @ 15:24:09

Rätta takter gumman!!

Klart vi fixar detta ;) Även om vi skrämmer bort halva festen..hahaha...



Puss puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback