Senaste Inlägg

Ladies night :p

Oh....
mums, vilken trevlig kväll ;)

Mötte jänterne mina på stadshusparkeringen
Och vi hoppade in i en full lastad buss...
Det var många Bollnäsbor som var sugen på att se lite
manlig show ;)

Anna och Jennie på bussen!


Det var lång kö in men den gick ganska snabbt:)

Vi intog våra platser rätt snart och showen satte igång...

Stormare strippade :p

Arbrå bon tog min hand ; D
hehe..

De sjöng och showade och publiken jublade..

så snygga Martin..

mmmmmums...


gissa om  brudarna var som tokig..!?

Nåja snyggast av alla var juh dessa pojkar...

Daniel Da silva 
och
Matte

ögongodis!

 
De var kvällens dj: s
Daniel gav mig hi 5 när jag önskade
Billie jean...
haha...
http://www.youtube.com/watch?v=En-cHBv7UpA
så vi dansade å dansade och..
hade såå kul!!!

underbara vänner!!

Idag är jag ledig efter att ha jobbat i 6 dagar i sträck..
känns så skönt, men ack vad mycket man skulle behöva få gjort här hemma...

puss på er så länge!


9 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2008-09-15 @ 14:26:28

Tack för en trevlig kväll....de va superkul ju!!!

Trevligt umgänge, och som sagt ögongodis......

Fest fler ggr.....snart igen!!!!!!

Puss puss.....

Postat av: Sara den 2008-09-15 @ 14:52:04

jaa, jag kan bara hålla med gumz!!

Ja det kanske blir nån kåk fest snart ;)

puss puss!!

Postat av: Anna den 2008-09-15 @ 18:02:26

Tack för en superkväll flickor... Vist hade vi myys..=) Det måste vi göra om snart.. Puss på er.

Postat av: Sara den 2008-09-15 @ 18:18:22

Men tack själv :D !!!

puss puss!

Postat av: Ragnvi den 2008-09-15 @ 22:24:29
http://rankans.blogg.se/

Förstår att ni njöt!

Postat av: Britt Inger den 2008-09-16 @ 14:46:33

Trevlig kväll va :)

Fast inte vet jag.... Peter, tycker ni att det också är ögongodis ?? Eller är han "för gammal" ??

Men det är klart, det är ju inte åldern som "gör´et"

Postat av: Sara den 2008-09-16 @ 19:40:47

vi njöt hihi ;)



Och Brittan...hihi...det var juh Matte och Daniel

som var ögongodis;) fast d klart...hade inget emot att titta på de andra heller :p

Postat av: yvette den 2008-09-16 @ 22:06:08
http://vettans.blogg.se/

Va roligt ni verkar haft!!

Skulle ha varit där ja med.....

Postat av: Sara den 2008-09-17 @ 22:03:27

Jaa att du inte var det då!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback