Senaste Inlägg

La bomba...(Mallis 2008)

Oj oj oj..vart börjar man??

Joo..kanske på resan ner, jag glömde som sagt visa kortet hemma men Fredrik kom på det
när vi var på väg ner så han ringde så vi fick vända i Tönnebro...
Tur det!!!
Vi åkte till Gävlebro och lunchade där...
Jag var så nervös så det blev en öl för mig och resterna från de andras mat...

Patrik                                 Eva                                 Anita o jag
 
Jag och Eva fortsatte dricka lite i bilen med, jag var så nervöös
för flygningen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen...

PÅ Arlanda...

Flygplanet och i flygplanet ;)
 Vi åkte buisness klass så all dricka utan champange var gratis...
JA, jag var inte nykter när jag lämnade planet men nerverna lugnade sig i varjefall :)

 Första kortet på Mallorca ;)

hihi...

Det blev en 45 minuters lång busstur till Alcudia där hotellet låg.

Jag å Putte lyssnade på musik men jag var bra slut och somnade till...
Gissa hur jag mådde när jag vaknade??
Jag blev tvungen att gå fram i bussen, snälla chaffisen stannade och drog igång kall luft
åt mig...det var tur det för jag mådde inte bra...

Mådde bättre bara vi kom till Hotellet :)
Sen festade vi till på Pago Pago och gick på nattclubbar
till klockan tre fyra...badade i havet och tog ett dopp i poolen
innan jag lade mig..

Jag hade tok kul den natten,
dagen efters frulle var...

höll på garva ihjäl mig när jag öppnade kylskåpet...
där låg 4 undeberg på kylning...
jaja lite annat fick jag i mig med..

Toka..

Efter frukost blev det stranden och på kvällen blev det
Pago pago igen och fest...
De flesta kvällar och dagar blev snarlika på nå vis med vissa undantag då ;)
men det går inte att skriva utförligt över allt som har hänt, det skulle ta så mycke plats men
jag slänger in lite bilder och kort så kanske jag kan beskriva lite under dem ;)

Stranden:p


Det blev lite bad i poolen med och sedan lite öl på hotellpuben :)

ja..först en liten öl...

sen en...STOR!!

jummie:p
Vi åt på Pago pago andra kvällen och drack..
Fick hugg av personalen...hehe både jag å Anita...

ja...vi högg inte tillbaka om man säger så...
The king kom och showade..

 han var mer tokig än vad han sjöng bra..

Hela tiden på Pago pago var det en grupp som heter Teddy lions som spelade
Helt kanonbra var dem och super trevliga:)
Vi umgick till och från med några av medlemmarna..

mannen på stranden spelade i bandet...

mer bilder...


fylla, bakfylla, bad å mat...

jag och Anita fick skratt anfall på Kina restaurangen...

haha, räkan och köttbiten som skulle göra oss sjuk...
men vi klarade oss...
 
På tisdags kvällen stosade vi i lite affärer och Patrik
hittade en peruk och blev...

PATRICIA!!!
Höll på dog nästan...kunde inte titta på han han såg ut som en helt annan...
Han fick panik själv och vågade tyvärr inte gå ut som en dragqueen...
jag provade peruken med och inte ens jag var lik mig ;)

hehe...

Nå ja, på kvällen dansade jag som tokig i min nya lilla kjol jag hittade ;)

det var halvdålig fart på dansklubbarna
men, men...tur att jag å Patrik kom då...
oss var det fart på...

Dagen efter åkte åkte vi häst och vagn till hamnen...

sjukt fint var det där..

Bakfyllan började göra sig påmind men..
det blev sangria på kvällen och karaoke med några
norska tjejer:)

Patrik sjöng med...

Norskarna och england brudarna..

Dagen efter var nog värst, jätte bakis..
men upp å badade å solade ändå:)



På tordagskvällen åt jag min favvomat..

Paella!!
Såå gott!!

Tänkte åka gokart senare men det blev inte av, jag fick köpa lite host medicin istället..
Tusan vad förkyld jag blev..
Sista kvällen firade vi Anita, hon fyller snart år och vi ville fira henne där på Mallis:)

hihi slickepinna hon fick av mig ;)
Vi åt på Pago pago sen gick vi över till
Karaokebaren och fick upp Eva att sjunga karaoke :D

helkul sista kväll...
Vi gick tillbaka till Pago pago och vi hade lovat Geoge
han i bandet att vi skulle komma upp och dansa till den här låten..

och det gjorde vi :)
Härlig känsla att dansa åt sån musik, man skulle dansa neråt och uppåt
och ja, det satt massa personer i publiken ...
Den låten kommer alltid att vara Mallis för mig, den är såå bra! :D
Jaquline, vår goa bartender:)

söt tjej.
Jag å Putte ville dansa så vi stack till Magic tre våningsbaren/discot..
Men det var ganska lite folk där på själva discot..
men inne på buben var det fullt så vi gick in dit med och dansade...


Hotellet...

Det var en hemsk flygresa hem...
massor av luftgropar mitt i natten, jag grinade trots tröst...
men vi landade och nu e jag hemma...
vill tillbaka, och jag kommer defenitivt åka tillbaka dit,
till paradiset...

säger bara en sak...


hehe klicka på lilla bilden och läs...


Det blev mycke att titta på och läsa ändå.
Men men det e svårt att sammanfatta en hel vecka på en dag på nå vis.
Hoppas ni har haft det bar här i kallene, mens jag har vart där i värmen...

Puss på er!!



13 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-09-08 @ 12:23:22
http://lisaivarssons.blogg.se/

Men va himla mysigt du ser ut att ha haft!! Va avis jag blir.. Vill oxå till värmen!

Puss och kram!

Postat av: Sara den 2008-09-08 @ 14:57:23

Jaa det e helt sjukt vilken omställning det blev att komma hem...

men om en vecka så kanske man har "landat" igen...

Det e bara att ladda för ladies night ;)

puss!

Postat av: magnus den 2008-09-08 @ 19:50:52

Fan vad kul ni ser ut o haft. Man kan inte annat än bli avis när man sittit här hemma i gråa sverige :)

Postat av: Brittan den 2008-09-08 @ 23:00:49

Vilka sköna bilder :)

Sanden, stranden, parasollen, drinkar o kall öl:)

Jag förstår att du/ni haft en skön vecka !!

Kram på dig....

Postat av: Sara den 2008-09-09 @ 02:16:01

Jaa, vi har haft det hur kul som helst...

Och hett...det har inte svalkat nå i havet nästan..

Jag har levt livet på Mallis en vecka utan mina barn, festat, solat, shoppat, slöat...kanske e barnsligt inte vet jag men det har juh inte gått en dag utan att jag längtat efter dem...



kram

Postat av: Ragnvi den 2008-09-09 @ 10:32:23
http://rankans.blogg.se/

Hej o välkommen hem! Underbar vecka läser jag! Det behövde du! Förstår din gråt på flygplanet...jag har aldrig flygit och kommer nog aldrig att göra det heller!

Postat av: Anna den 2008-09-09 @ 18:17:24

Vad skoj ni verkar haft.. Vill oxå åka utomlands=)

Kram

Postat av: Sara den 2008-09-09 @ 21:55:16

jaa, jag skulle åka i morgon igen om jag fick chansen...

Krami!

Postat av: Brittan den 2008-09-10 @ 07:09:57

Go´morron Sara !

Tittade bara in en liten snabbis innan jobbet kallar :)

Ha en fin dag o krama flickorna från mig o Alf !!

Kramar i massor/Britt Inger

Postat av: Spanjoren den 2008-09-10 @ 22:26:35

Sara,si te gustó Mallorca,también te va a gustar G.C;un día vamos a volar allí. Si te gusta la paella,un día te voy a hacer una que te vas a chupar los dedos,estará tan rica como tu lo estás.Besos

Postat av: Sara den 2008-09-11 @ 18:05:31

Amor Mallorca. Visitaré quizá G C también con usted;)

Besos

Postat av: Spanjoren den 2008-09-11 @ 18:32:22

Sara,si te tengo que meter en una maleta te meteré en una maleta;pero quizás no,seguro que volaremos a G.C y entonces dirás Sí a G.G y no a Mallorca.Ha ha Besos

Postat av: Sara den 2008-09-12 @ 08:42:34

hehe, amor alredy Mallorca de i, pero yo piensa que puedo amar G C también;). No le pienso necesidad de ponerme en una maleta. Vendré becourse que quiero:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback