Senaste Inlägg

Ännu...

en jobbar helg framför mig...
Nu ska jag ut och jobba tre nätter i följd.
Känner mig inte direkt laddad för det men men
det e bara att försöka ladda det.
Jag ska lägga mig och sova nu snart tänkte jag.
Får se hur det går då.

Idag har jag vart på stan med Jennie:)
Har inte vart där på evigheter, stan var sig lik...
Vi gick till stadshuset för att få pengar tillbaka
från ladies night.
Det var meningen att vi skulle bli bjudna på en välkommstdrink,
men drinkarna tog slut så vi fick 50 kr tillbaka istället.
Det var juh snällt då :)
 
Börjar bli förkyld igen för tredje gången...
Det e en konstig förkylning, den kommer och så tror man att
nu blir jag kanon sjuk men så drar den sig undan tills
han känner för att dyka upp igen...
Trevligare gäster har man...

Nu har jag lite skallbank och e lite hängig,
bäst att passa på att försöka sova nu då kanske.

Puss!

3 Kommentarer

Postat av: Anna den 2008-09-26 @ 14:45:00

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

Postat av: Anna den 2008-09-26 @ 19:43:22

Haha!!!

Det var inte jag som tipsade dej om gratissidan... Men det är säkert kanon :) Kraam

Postat av: sara den 2008-09-27 @ 14:55:52

jag anade nästan det ;)

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback