Senaste Inlägg

Lista:)

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till13 och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Kom hit då, vilorummet...
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?Hur mår my love idag?
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Hej diamanten min, jag e hängig och snorig så det blir samma för mig, vila när jag kommer hem...
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Ta aldrig någon för givet, ha alla dina vänner nära ditt hjärta.....
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?Hola, jag har vaken natt på jobbet, så du kan smsa om du vill.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Hejsan, tror du jag kan låna barnen lite xtra i veckan ??!.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? jo,fint. Vart jobbar du då? Jag jobbar natt jag med :)
8. Vad vill du höra mest av allt?Jag e hemma nu, det gick bra.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?Hallå snygging, lust att träffas och ha lite sex ingen behöver få veta... 
10. Din romantiska replik? Nej tok! Ung och Vacker!
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Ha en trevlig resa!

JA den listan var juh lite kul jue, håller med min kusin Anette som jag tog den av att e det någon mer som gör den,
så hojta... det e juh lite kul att läsa ;)

hehe kramar!

2 Kommentarer

Postat av: falle den 2008-10-12 @ 01:57:58

vilket bra mess.. Precis vad jag ville säga.. När ses vi o har sex älskling?



Hmm.. Fast "ingen behöver veta" fungerar väl inte nu.. Eftersom jag skriver det här?

Postat av: Sara den 2008-10-12 @ 11:54:13

haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback