Senaste Inlägg

ute på

Har jag vart när jag inte jobbat så det har vart
 dåligt med data sittande ett tag...
Fick med mig ett bonus barn hem i fredags när jag hämtade flickorna.
Min, Henriks nya tjejs dotter har vart hos oss i helgen.
Vi har vart i Iste och åkt 4 hjuling :)
som vanligt hur kul som helst !!
Tänkte ladda upp lite bilder men det funkar inte.
Det var i varjefall en jättefin dag med solsken och korvgrillning.
I dag har vi vart på A H och handlat strumper.
Åt jänterna alltså...
Fattar inte hur jag kan ha typ 30 strumper i låan men inga som
passar ihop!!!
Det går juh inte att skicka iväg dem till skolan utan heller...
Det e juh iiiiskallt ute på mörnane.
brr..brr..

I möre ska jag å jänterne åka och fika till Finnfara:)
Men det blir tight med tiden.
För jag jobbar till 16 och ska hämta jänterne.
Sen ska Mathilda i säng senast 19
och Nathalie senast 20.
Måste få lite rutin på dem, så nu e det bara så.
Får se hur det går. De e juh nästan värre
nattugglor än mig.

Nä nu ska jag ta upp mina små ur badet.
Äta lite ugnspannkaka och myyysa
en stund innan det blir natta!

Puss!





4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-10-19 @ 21:52:49

Finnfara ??

Så bra att ni har infört sovtids regler. Det kan vara svårt att få det att gå ihop ibland, men det gäller att få till det :)

Klart ni hinner dit o fika (om inte mamma sölar, hehe)

Ha det gott och lycka till med regler och mys.

Kram till er från Brittan !!

Postat av: Sara den 2008-10-19 @ 22:01:59

hihi ja jag ska gratta nån som fyller år :)

I kväll så funkade det bra faktiskt. De godtog sina nya regler.Mathilda somnade strax efter sju och Nathalie strax efter åtta + att jag hann med lite egentid med Nattis :)

Det e bara att köra stenhårt och hoppas på att det ordnar upp sig med sovtiderna :)

Jag ska se till att jag inte sölar i morron...inte dit i varjefall, nää då inte hem heller ;)

kramar!



Postat av: Britt Inger den 2008-10-20 @ 14:26:23

Bra Sara !! Skitbra :)

Postat av: Sara den 2008-10-20 @ 21:10:28

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback