Senaste Inlägg

mys kväll:)

Oj vilken mysdag/kväll vi haft:)

Efter jag hämtade kisden från fritids så åkte jag
och hälsade på Jennie en sväng.
Brebba och Walle kom dit och vi åkte runt och kikade på
olika festlokaler.
Det drar ihop sig, jag kommer att tala om vart det blir , när osv
bara lokalen e fixad :)

Sen stack jag och kidsen till badhuset!
Bubblade i poolen och badade.
Nathalie visade att hon lärt sig simma lite i allafall:)
Sen tog hon baddaren!!

hon var såå duktig så.
Jag har nu svårt att tro att hon var livrädd för vatten för
mindre än ett år sen...

Efter badet köpte vi pizza, lr jag åt pizza och kidsen
delade på en kebab tallrik.
Och  hyrde en av deras favvo filmer.

den e juh rätt bra faktiskt även på Svenska ;)

jo,...
de påstod på skolan att Mathilda hade blivit sen till fotograferingen!?
Jaha, tänkte jag...
Jag körde juh dit henne i tid!
"det kommer bli många fler gruppbilder hon hinner
bli med på" var det jag fick till svar...
jo men vaddå?
Hon borde vart med på fotograferingen!

Hon var jättefin på solo bilden ialf !

nää, sova nu!
natti!






5 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-10-24 @ 11:59:47

Ja, det var då märkligt att hon var "i tid" på solobilden då :) Var hon möjligen o lekte i nått hörn och inte någon kollat att alla var med ??

Postat av: Sara den 2008-10-24 @ 12:34:54

Jaa det e den känslan jag får med...

Postat av: Ragnvi den 2008-10-26 @ 11:45:21
http://rankans.blogg.se/

Precis så tänkte jag också! Konstigt annars!

Förresten, fick en kommentar idag som jag tror är från Brittan; kul!

Lyckades få en kommentar hos henne äntligen jag också!

Postat av: Spanjoren den 2008-10-26 @ 19:03:24

Hola,Sara! Me pone contento el leer que lo pasaste tan bien con tus hijas, que son todo para tí. Gracias por la invitación que recibí hoy y espero que no te olvides de pasar por aqui,el lunes,después del trabajo,para ponerte en forma y,si es posible,que lo dudo,ponerte más guapa de lo que eres.Abrazos.

Postat av: Sara den 2008-10-27 @ 23:55:27

Hola Sindo, u ha estado bebiendo demasiado wiskey. seremos siempre amigos. abrazos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback