Senaste Inlägg

Får se hur det går...

nu då...
Henrik var hit i dag och skulle fixa datorn.
Tror han fixade det skapligt men jag antar att det e
dax för en omformaterning snart...

Men här kommer lite bilder från i helgen :)

skogen e så fin :)

grillade lite pinnbröd med:)

Min fick prov köra lite med...

Huset och min, jaa ni ser rätt...
gamla silver saaben!

Fredrik ska kika på den, kolla om det e nån ide att laga.
Den e fortfarande besiktigad så...

Jo, när jag hämtade kidsen på fritids idag så
såg jag att Mathildas förskoleklass hade fått sitt gruppfoto.
Det satt nämligen uppe på väggen.
Men nåt förbryllade mig...
Mathilda var inte med!!
Det var konstigt för jag lämnade henne där på morgonen då det var knäppning
och jag fick hem bilderna på henne idag men inget gruppfoto!
De kanske insåg att de missa henne lr nåt!?
Kul då:(
Jag ska fråga på skolan i morgon.

Puss!




2 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-10-23 @ 13:32:05
http://lisaivarssons.blogg.se/

Men va konstigt!!!

Tappade dom bort henne en sväng eller?? Usch, jag skulle bli riktigt förbannad!

Postat av: Nettan den 2008-10-23 @ 18:37:32
http://nettis73.blogg.se/

Mäe, va hon inte?... Men guuu, vart va hon då? Snacka om koll?!.. Vore jag dig, så skulle jag bli skitförbannad, förresten, det blev jag iaf...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback