Senaste Inlägg

Det jag önskar mig...

Ja vad e det jag önskar mig igentligen när jag fyller år?
Känns så svårt att komma på nåt, visst pengar
behövs juh alltid, men jag vill hellre ha en minnes värd kväll.
Så här kommer min önskan...

Någonstans där uppe,
i himmlen finns du.
Jag saknar dig så mycket,
och undrar vad du "gör" nu...

Kanske sätter du några blommor.
Kanske du ler.
Kanske du är mig nära.
Kanske du mig ser...

Jag bär omkring dig i mitt hjärta,
varje dag och natt.
Och tänker på hur ljuvlig du var,
och dina underbara skratt.

Jag tror att du är med mig,
i alla steg jag tar.
Det e ändå den känslan,
som jag inom mig har.

Jag fyller snart 30,
och det nalkas till fest.
Och alla frågar hela tiden,
vad jag önskar mest.

Svaret på frågan är enkel.
Men det är inget som någon kan ge mig.
Av alla ting i världen,
så önskar jag mig dig!

Men kära mamma,
jag får dig inte tillbaka, jag vet :(
Men över allt annat
så önskar jag mig det.

Så till er alla
som inte vet vad ni ska köpa för grej.
Vill jag bara säga att jag blir glad bara ni kommer.
Det betyder mer för mej!

puss!

5 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-10-28 @ 18:08:51
http://rankans.blogg.se/

Sara lilla....tårarna trillar...

Din mamma vill att du ska få en glad o rolig födelsedag!

Postat av: BrittInger den 2008-10-28 @ 21:33:08

Önskar jag kunde ge dig det du mest önskar !! Jag skulle också gärna se henne här igen, hennes glada småstrulande :) Så många roliga stunder vi har delat, hon och jag :)Som vi har skrattat tillsammans och "löst världsproblem" Ja du Sara, hon var så god !!

Helt säkert finns hon med dig och flickorna... Jag tänkte på henne idag när jag handlade en present till en alldeles speciell kvinna... Hon var med mig och valde :) Nyfiken nu ??

Kram på dig !!

Postat av: BrittInger (igen) den 2008-10-28 @ 21:34:48

Vad du är duktig att skriva på vers !!

Postat av: Tessan den 2008-10-29 @ 15:29:45
http://tessan79.blogg.se/

men gumman då...kan inte ge dig din mamma tillbaks även om jag så gärna skulle vilja de:( men komma på din fest kan ja iaf;) Puss å kram

Postat av: fallebring den 2008-10-29 @ 21:29:13

kanske är det hennes sätt att finnas vid din sida, att ge dig alla de fina vänner som du kommer att ha runt dig på festen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback