Senaste Inlägg

dax att...

jobba snart igen då...
så det e väl bara att gå å lägga sig å ladda batterierna.
2 nätter till blir det i Rengsjö.
Sen har jag ledig helg :)

Hade lite osis igår...
Hmm..
Mitt högra knä har varit dåligt sen jag slog det ur led
när jag var 14 - 15 år...
Det hoppar ur lätt och har sig...
Men så igår slår jag ur mitt vänstra!!!
inte riktigt illa som det högra ,för det högra åkte inte tillbaka av sig
själv men ändå....
Super ont och nu vet jag inte vilket ben jag ska stå på...
ja det blir juh det högra men...åååhhh...
kul med 2 dåliga knän liksom...
SUCK!!







6 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-10-02 @ 10:11:52
http://rankans.blogg.se/

Men fyyy! Egentligen skulle nog du inte jobba alls!

Postat av: Anna den 2008-10-02 @ 14:20:42

Hoppas det är bättre med knäna...

Du får ta det lugnt gumman..

Kram

Postat av: Sara den 2008-10-02 @ 15:22:11

Nää igentligen inte...det e juh mye spring å så.

Men man har juh inget val än att jobba känns det som...



Jaa, gumz ska försöka vara liiite mer försiktig!!

kramis

Postat av: Farsan den 2008-10-17 @ 17:35:22

Hej Sara läste just om knäna. Du får best. tid hos

någon ortoped så han får titta på dina knän.Annars

finns det stöd som man kan köpa på apoteket.

Hoppas allt är bra med er har varit i älgsgogen

denna vecka vi fick i hop 15 älgar.

Krama ungarna från mej o Marianne Vi hörs

Postat av: elin den 2008-10-17 @ 17:36:54
http://eliwwn.blogg.se/

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

Postat av: Alva - mitt liv , foto och mode den 2008-10-17 @ 17:44:37
http://alvvs.blogg.se/

Hejsan Svejsan!

Just nu fixar jag bloggdesigner för 49:- till de tio första som hör av sig!! : ) Just nu är det sju bloggdesigner kvar!

Hör av dej om du är intresserad ( ;

Kram,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback