Senaste Inlägg

sill å poteter...

Igår efter jobbet så stack jag å kidsen och handlade lite
växter åt akvariumet.
Jag gjorde rent alla stenar och tog ur firrarna.
Jag var så less påt för det var fullt i snäckor/ småsniglar
eller vad det var för slimiga snuskar.
Vad det än är så hade de käkat upp
växterna :(

Vi handlade 3 nya firrar också.
Och på affärn så träffade vi Walle :)
Vi bjöd hem han på kaffe och när han kom
så hade han med sig munkar, mmm så gott!
Jag bjöd igen eller vi skulle precis äta när han kom.
Så vi käkade sill å poteter.
Det verkar som om vi gillar samma mat ;)
och helskumt så har vi haft samma
dröm,...
mardröm föressten...
Han hade drömt att han tappat alla tänderna i mun.
Det har jag också drömt, flera gånger.
Vet någon om det har någon betydelse?
skumt..
läskig dröm i alla fall...

Idag tog jag med mig barnen till gymet.
Funkade super :))
Nu har jag inga bra bortförklaringar gällande träningen,
är bara att gå dit.
Det e juh såå skönt efteråt!

puss!




5 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-11-18 @ 20:03:38
http://tessan79.blogg.se/

måste nog ta å följa me dig till gymet nåt tag, verkar ju skitlämpligt de där me barnhörnan! synd att de är i bollnäs bara:(

Postat av: Anonym den 2008-11-18 @ 20:22:52

ja det e kanon!

Du får passa på nån dag du ska göra andra ärenden här :) det var juh tokalämpligt att ta med dem jue;)

Postat av: Anna den 2008-11-18 @ 20:51:55

Måste följa med till Gymmet jag med=) Skulle va nyttigt det och träna lite..

Kram

Snart e festen =) Va kuul

Postat av: Spanjoren den 2008-11-18 @ 22:24:13

Sara, creo que no vas a tener ningún problema para ir con alguien al gimnasio y,así,yo no tendré que ir.Abrazos

Postat av: Sara den 2008-11-19 @ 15:22:57

JA absolut måste du det :)

hojta till när du kan så får vi se om jag kan med!





¡usted irá conmigo, de que es una orden! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback