Senaste Inlägg

jag fick se...

bilderna från skolfotot på Nathalie igår...
Hon var jättefin!!!
Lika Mathilda var så fin så på sitt :)
Mamma får nog hålla hårt i sina flickor
när de kommer uppi åren...

de vackraste!!
 
Vet inte vad som vart med den här dagen
men det har känts som om den aldrig skulle ha tagit slut.
Fast jag "bara" vart på jobbet i åtta timmar eller ja nio blir
det juh, så har det känns som en evighet...segt liksom.
Mathilda var helt slut efter skolan hon somnade innan jag hann
fixa maten, undrar ja hur pigg hon är igentligen.

Nu sitter Nathalie och tittar på inspelning sen hon var liten.
Oh, det känns som nyss fast det var så längesen.
Vart har åren tagit vägen?

Puss!


10 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-11-04 @ 20:24:49
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

Åhh vilka fina kort! Ja du, brudarna kommer bli poppulära i tonåren:)

Tänk när du har en 16 och en 14-åring som ska ut och raggla på helgerna och killarna står i kö efter dom:))

Postat av: Sara den 2008-11-04 @ 20:29:44

jaa man kan knappt fatta att det kan komma ske...

Undrar jusst om man någonsin kommer tycka de bli "stora" eller om man alltid kommer se dem som små jänterne ;)

Postat av: Anna den 2008-11-04 @ 21:57:42

Vad fina kort på brudarna..

Man tycker ju dom är så små, men dom har ju blivit stora flickor nu=)

Men jag tror du alltid kommer att se dom som små jänter=)Även när dom blir 40;)

Kram kram

Postat av: Andreas Lundqvist - Bollnäsbloggen den 2008-11-05 @ 21:22:01

Två fina flickor!



Hälsa till dem!



Ha det så bra!!!

Postat av: Sara den 2008-11-06 @ 11:54:17

hehe jaa då e juh jag typ 60 :)

Om jag lever så ska jag fråga om de inte vill sätta sig i knät en stund så de får rida "små herrarna" haha...

Jag ska hälsa ;)



Kram

Postat av: Anna den 2008-11-06 @ 22:13:58

Nätt nätt nätt..Snart så kommer stor herrarna....

Haha !!=) Tätt tätt tätt.... Eller var det lätt lätt lätt?

Inte lätt när det är tungt som man säger.. Eller var det lätt när det var svårt? Närå jorå närå jorå..haha!!



Nyfiken då ?? PÅ planeringsdagen ;).

Puss

Postat av: Sara den 2008-11-07 @ 01:19:28

haha..ja först så rider småherrarna nätt nätt nätt och sen så kommer stor herrarna tätt tätt tätt;)

nyfniken ja!!! OM!!! :D

puss

Postat av: Ragnvi den 2008-11-07 @ 09:17:56
http://rankans.blogg.se/

Njut av dom så länge du kan! Tids nog blir det till att sätta hänglås på dörren hem!

Jättesöta döttrar, vet nog vem dom brås på!



Usch ja, Sara, inte är det roligt att förlora sina nära o kära....jag hade i allfall min mamma kvar...men du förlorade ju henne, ofattbart sorgligt...tur du har Britt-Inger ibland!

Postat av: Farsan den 2008-11-09 @ 12:19:50

hej gumman det var vackra bilder på ungarna tycker dom liknar mej faktiskt ELLER HUR !!!!

Hoppas ni mår bra allihopa.

Hälsningar pappa & Marianne

PS Glöm inte att krama flickorna

Postat av: Sara den 2008-12-08 @ 14:59:24

haha, liknar dig??

De liknar väl mor sin ;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback