Senaste Inlägg

i sagans värld...

Nathalie håller på debuterar som författare:)
Hon har skrivit en bok på skolan som hon ska ge mig
i julklapp:D
Det ska bli så spännande att läsa !!

När hon kom hem så började hon med en ny saga.
Handlar om en tjej som heter Minda.
Hon har setat hela eftermiddan med detta...

ja hon har en bra fantasi och e duktig på att skriva.
Kan vara liite svårt att se vad det står ibland, men vaddå
det blir juh bara bättre å bättre:)

Nu ska jänterne
käka lite mannagrynspudding som jag har gjort.
Jag blev så sugen på det och tittade upp
recept på nätet.
Där stog det om nå bittra mandlar eller vad det var.
Vad i hela friden e det då?
Det märks att man inte lagar så komplicerad mat.
Jag struntade i de bittra, och gjorde en utan istället.
Borde kunna bli gott det med juh.

puss!


4 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-11-19 @ 19:23:52
http://tessan79.blogg.se/

hehe..gumzan då:) vet du inte vad bittermandel är;)Men de va säkert gott utan med:)

Postat av: spanjoren den 2008-11-19 @ 19:42:59

Sara,estoy seguro de que Nathalie será de grande una gran escritora y Matilda también serà de grande algo importante;y, todo ello,gracias a tí,que eres una"supermadre".El mannagrynpudding seguro que quedó riquísimo,estoy 100% seguro de ello.Abrazos

Postat av: Sara den 2008-11-19 @ 21:03:28

du det blev så gott så utan de där mandlarna :)

kramiz

Postat av: Sara den 2008-11-19 @ 23:07:32

tengo gusto de cuando usted come aquí. usted utiliza para ser la persona que me alimenta;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback