Senaste Inlägg

fyy...

på mig...
Jag sov över i morse.
mmm, det e sant..
Micke ringde från resursen och väckte mig
klockan 7.20, jag började kl 7.... :S
Snacka om att få panik...
jag slängde ihop en par macker, drog på mig
kläderna och stack.

Sen jobba jag som aldrig förr..
Kände mig juh dum när jag satte dem
på pottkanten i morse.
Fast de sa att det var lugnt men ändå, utse...

När jag skulle hem visste jag inte vart jag hade ställt bilen.
jag hade stressat så mycke så jag inte kom ihåg.
Den stod då där efter vägen ialf :)

Nåja nu håller jag på frostar av frysen.
Om ni undrar vart all is tagit vägen ute
så kan jag juh säga att den hamnat i min frys!!
shit vad det fryst igen.

Jag håller på att baka lite med.
Tänkte bju på tårta på apt:n i möre.
Inget lyxigare men nåt smaskigt att stoppa i mun bara.

puss o kram!



1 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2008-11-13 @ 21:39:04

Hola Sara!!!

Det som hände dig idag har hänt mig med och har tyck att de är tråkigt men ingen dag är lik den andra och du som jag kommer att ha många roligare dagar. Stor kram och hoppas att du vaknar utan att jag behöver väcka dig.Besos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback