Senaste Inlägg

zzz...

Det här var första natten på länge jag har sovit en hel natt...
Vet inte vad det berodde på, jag kanske har börjat smälta lite saker å ting,
 lr om det kanske berodde på pizzan jag åt igår ;)
Hur som helst så var det så skönt att vakna någolunda utvilad i morse...

Eftersom det var skapligt väder, bara ngt blåsigt så var kidsen
ute mycket på fm och lekte...
Det passade juh bra för jag behövde städa...
Så det blev lite städa av då innan jobbet började.
Henrik skulle ha barnen nu men när jag ringde till honom så var han sjuk!
Han hade spytt hela natten och hade frossa...
Han sa att barnen kunde få komma ändå, men det kändes inte så kul.
Som tur var så kunde David ställa upp och ha dem hemma här istället.
Det e jag tacksam för!


Nu ska jag lyssna igenom bandet jag fick med mig från seansen.
Sen ska jag sussa, förhoppningsvis lika gott som i natt...

kisses!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback