Senaste Inlägg

Snö i Maj?

Jag vaknade tidigt i morse och var så himla trött!
Tror jag stängde av  väckarklockan typ 5 ggr innan jag fick superbrottomt upp...
När jag tittade ut fick jag en liten chock...
Eh...snö nu??
image18
Brr..så kallt det var!
Och jag som inte hade någon bil måste juh cykla till jobbet :(
Jag var lagomt blöt å kall när jag kom till jobbet.
Det enda braa var väl att man lyckades vakna till ivarjefall...

Efter jobbet hämtade jag Mathilda hos Kanda.
Vi gick hela vägen till Nathalies skola.
Och Nathalie mådde inte så bra.
Fattade det när det visades att hon hade feber:(

Tessan kom förbi på eftermiddagen!
Vi drack lite kaffe och drack lite kaffe och...
drack lite mer kaffe och snackade massa tjejsnack!
Men!!!!
Vi hämtade även TV:n !!
De ringde från Oves, och sa att tv :n var klar!
Jippie:))
Trodde aldrig att vi skulle orka bära upp den, men men..
man kan mer än man tror , med rätta viljan ;)
image19
Nu står den på sin plats igen och funkar!!!

Tack Tessan för hjälpen!
Snacka om tur att man har sina goa kompisar!
Och..
att man har sina goa ungar med, jag har saknat er busfrön!

eller busiga ...de var ganska lugna i kväll faktiskt;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på min storbildstv :D

natti!



2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-17 @ 05:57:41
http://Rankans.blogg.se

Godmorgon Sara! Usch o fy för snö! Vi klarade oss i Trönö, men isvindarna blåste! Täckjackan kom fram igen!
Ser att du var ut o luftade dig lite häromkvällen, så bra! Fortsätt med det!

Postat av: Lisa den 2008-05-17 @ 09:38:48

Ja, man trodde ju inte sina ögon när man tittade ut! Men ni verkade ändå ha klarat er bättre än oss. Vi hade 1 decimeter snö här!!
Härligt att de gick att laga TV:n:)
Ha en bra helg..
Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback