Senaste Inlägg

så trött...

oh, jag känner mig så trött...
Hua, jag har jobbat hela helgen och hittat på lite annat med...
Igår var jag hos Sofie.
Lars från förra jobbet och en kompis till han kom och spelade
kort...efter det tittade vi på film.
hehe..gissa vad som hände då...
Jooo jag somnade som vanligt,och när jag vaknade var min telefon död.
Vettifan vad som hände, liite tråkigt känns det juh för den var
ganska ny.
Men go brorsan får väl ta in den å fixa den ;D

Jag har hur mycket lust som helst att lägga mig i sängen å glo på storbildsteven...
men men...
Den funkar juh inte utan strömkabel!!
Inte e det öppet på elgiganten heller så jag får väl vänta tills i morgon då..
grr...

Nåja, jag får väl läsa nån gammal bok lr nåt.
Eller ja, en serie tidning kanske...
Då garvar jag mig i varjefall till sömns...

puss!

3 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-05-11 @ 19:42:17

Oj vilken hård helg du verkar haft samtidigt som du jobbat:-), inte konstigt att du är trött!
Kram!!!

Postat av: Tessan den 2008-05-11 @ 20:46:56
http://tessan79.blogg.se

Va så jävla synd att din telefon dog! vi som va på väg till dig å allt;)synd synd synd...
Kramiz

Postat av: Sara den 2008-05-12 @ 16:40:23

Jaa hård helg...;)
och mycket hat mot min nya telefon ;D
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback