Senaste Inlägg

Nice väder...

Idag har det varit ganska mycket ös sen jag vakande...
Efter ha skjutsat Nathalie till skolan började jag städa ..igen..
ja, det e så mycket ungar här om kvällarna så man hinner liksom inte med att ta bort leksakerna innan de kommer fram igen..
Naturligtvis e det kul att kidsen har kompisar här men ibland blir det
lite väääl mycket...

David har packat sina grejer med och
sänt hem sin dator och skärm på posten.
Jag tänkte jag skulle slänga min gamla 120 säng i dag med så jag åkte ut och kollade om tippen
hade öppet idag och de hade den...MEN...
Bilfan började koka så jag fick köra sakta efter vägen tillbaka med full värme på...
Höll på svättas ihjäl typ...

Sängen blev inte slängd.
men,
Bilen blev gladare av lite kallvatten.

På eftermiddagen kom Tessan och plockade upp mig.
Hennes dotter Moa skulle på Travis, så vi passade på
att gå ut och gå medans hon var där..
Kanon härligt i det fina vädret, och som
alltid lika kul att snacka lite;)
Kul att du börjat blogga!! :D

Jag vet inte hur jag ska göra med Tulu...
Det e ganska jobbigt att ha en innekatt...
Men vem skulle vilja ha honom då?
Någon intresserad? ;)
Mathilda skulle nog bli ledsen dock, hon verkligen älskar honom..

snosar å gosar med Tulu...

Det blir nog kväller tidigt för mig idag,
vet inte varför men jag e så trött...

Pussar!








1 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-09 @ 09:50:05
http://Rankans.blogg.se

Hej Sara! Inte undra på om du är trött...händer ju mycket i ditt liv nu! Jobb, kärlek, barn åsså värmen! Puh! Såg att du har en länk till mig, då lägger jag in dig när jag kommit hem sen, är på jobbet nu...
Förstår inte, men tycker på nåt vis känna igen din Britt-Inger?
Ha en bra dag o krama tjejerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback