Senaste Inlägg

Möte på jobbet...

Vi hade apt möte på jobbet idag mellan 7 - 11.
Jag var så nervös, vet inte varför men det kändes lite sådär pirrigt
att träffa de nya arbetskamraterna...
Kände iofs igen de flesta, så nervositeten gick över efter en
halvtimme eller nåt...

Efter mötet hade vi friskvårdsdag där vi cykade till Prästnäset.
Hua det känns i röven att man inte har cyklat på år å dar...
När vi väl kom fram grillade vi och gick på
tipsrunda mm.
Det var juh super trevligt.
Vi bestämmde även ett datum för fest, kan bli hur kul
som helst känns det som.

Nåja, när jag tog mig hem efter att ha frusit i stortsett hela dagen
var jag helt slut...
Tänkte att jag skulle lura av en liten sväng men ojoj...
jag lade mig kl 15 och vaknade kl 19...
men men antar att det behövdes...

Nu har jag precis Jennie på msn, hon och Anna sitter och dricker vin.
De vill att jag ska joina dem, och va f-n, varför inte?
Jag börjar juh inte förenns 15,45 i morgon...

Puss!




2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-14 @ 20:53:22
http://Rankans.blogg.se

Hoppas du fick en bra kväll! Det är du värd!

Postat av: Sara den 2008-05-14 @ 21:18:33

Tack gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback