Senaste Inlägg

morsdag...

och jag åkte och hälsade på...
...graven :(
Fy jag blir så ledsen.
Älskade mamma, jag saknar dig såå!!!
image50
Köpte fina blommor till graven, önskar jag kunde fått gett dem till henne i verkligheten i stället.


Tur att jag har mina små frön!
Jag e juh också mamma så jag fick en fiiin blomma:D


och det bästa av allt...
En massa pussar!!!!
image54
Älskar er så!!

Nä nu måste jag sova lite, jag var juh iväg på galej igår med...
hmm..kom hem vid 2.30 tiden...och började jobba kl 7 i morse...
Det e ett hårt singelliv jag lever...
I varjefall varannan vecka ;)

puss på er!

2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-26 @ 10:11:35
http://Rankans.blogg.se

Såå fint du har på din mammas grav Sara! Hon ser dig säkert och är med dig varje timme på dygnet, hos dig o flickorna! Så tror jag i allafall..

Skönt att läsa att du har haft det roligt o bra på båtresan! Sköt om dig!

Postat av: Sara den 2008-05-27 @ 18:46:26

JAg e stup att hon e med mig ibland :)
Hon såg nog till att jag hade det kul på båten ;)
Jag mådde lite dåligt innan för det var årsdagen den 23...
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback