Senaste Inlägg

Lördag

Ja än så länge idag så har vi bara varit inne.
Kanske inte så konstigt med tanke på det såå fina vädret...
Funderade på att stå på loppis i Söderhamn i morgon men jag vet inte...
allt talar emot det jusst nu.
Jag har juh ingen bil och vädret e typ inte det bästa;)

I dag e det juh Norges nationaldag!
Heja Norge !
Det hade vart kul att vara där en gång å fira lite, man kan juh undra
hur många procent av Norges befolkning som e fulla i kväll...

Men, det närmar sig för Sveriges nationaldag med.
Och vad händer då?
Joo...
Min så vackra dotter fyller juh 8!!
Fattar inte att det snart e 8 år sen jag fick henne.
image23
så fin!

Jag vet inte hur det blir i kväll nu då...
Men vi hittar nog på nåt skoj ;)

Puss på er!


3 Kommentarer

Postat av: Anna den 2008-05-17 @ 13:47:39

Hej gumman!
Fint kort på nattis=)
Ja det är ju inte konstigt att man vill vara inne när det snöar ute mitt i sommarn...
Jag tänkte att jag skulle komentera på norska men jag gav upp det hahha!! För att hedra Norges nationaldag....
Puss å kram

Postat av: Sara den 2008-05-17 @ 15:59:33

hahaha...det hade vart kul att läst din norska;)

Postat av: Nettan den 2008-05-17 @ 21:38:00
http://nettis73.blogg.se

Tack, det hade vi! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback