Senaste Inlägg

Ja, en seg dag på nå vis...

Har det varit idag...
Vaknade tidigt för jag hade tänkt gått till jobbet men kände efter en stund
att jag mådde fortfarande dåligt, migrän aktig huvudvärk:(
Så jag var hemma idag med Mathilda.
Nathalie cyklade till å från skolan själv.
Så duktig hon har blivit, hon känner sig nog mogen för det nu...
Förr har hon inte velat gjort det.

Pappa har tittat på en bil åt mig.
En Nissan Micra.
Liten bil men jag behöver inge större heller.
Hur som helst verkar den helt ok.
Vi får se då om jag kanske brummar i den snart ;)

Puss puss!

2 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-05-21 @ 06:30:38

Hoppas du mår bättre snart gumman...
Vi måste ses snart:-)
Puss!

Postat av: Ragnvi den 2008-05-21 @ 08:15:21
http://Rankans.blogg.se

Godmorgon på dig! Hoppas du har bättre tur med lilla bilen än med Amy o Sanna!

Min bild av ömhet - javisst är den fiin!
Sonen är av årgång -78, du också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback