Senaste Inlägg

Härliga sommardag!

men vad har jag gjort då mån tro..???
Joo..jobbat å jobbat som vanligt :(
 Idag har jag jobbat 12 timmar...inge kul alls en sån här fin dag!
Hade rast 2 timmar dock, då jag kastade av mig kläderna och solade på balkongen.
mmm..blekfis som man är,
 jag kommer nog kunna lysa upp alla regninga dagar i
sommar med min bleka hy...haha...

Nåja,
På lördag ska jag på "hela huset gungar" på Folkan.
Men det beror på om man kommer in...
Måste föröka få tag på förköpsbiljetter.
Alla som jag träffat ska dit så jag antar att det kommer bli mycket folk där.

Mest av allt ser jag fram emot att träffa mina underbara igen!
image58
gofisarna mina!

Nä kväller tidigt i kväll!
Kanske... ;)

Puss!

3 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-30 @ 10:13:58
http://Rankans.blogg.se

Hoppas helgen blir bra för dig!

Postat av: Spanjoren den 2008-05-30 @ 20:40:19

Hoppas att din nacke är bra, att den nya bilen funkar bra och att du kan komma in i morgon på "hela huset gungar".kram,kram ,kram!!!

Postat av: Sara den 2008-05-30 @ 22:55:58

Nacken e lite bättre ;D
Klart vi ses i morgon!!!
kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback