Senaste Inlägg

Det verkar som...

Silver Saaben har gjort sitt:(
Alf har tittat på den och det verkar som att topplocket e paj.
Jaha...vad kul det känns...
Hmm..funderar på att köpa mig en lite nyare bil nu.

I morse ringde de ut mig från resursen.
Jag visste juh att jag skulle få jobba någonstans men visste inte vart...
Det blev på stan i varjefall i en hemtjänstgrupp.
Nathalie fick cykla själv till skolan och Mathilda
fick sitta på stången framför mig på Alfs cykel...
Ingen hit direkt...e såå beroende av en bil...

Jag skulle ha slutat jobba kl 16 idag men blev sjuk på jobbet:(
Buhuu..stackars mig...
Jag fick magsjuka. Det vill man precis ha när man jobbar menar jag...
Så vid halv ett tiden tog jag hojen å åkte hem.
Det var juh typiskt när jag skulle ha blivit extra betald idag pga kortvarsel.

Jag somnade när jag kom hem och sov som en stock.
Jag kände mig så yr å konstig när jag skulle hämta kidsen,
så Brittan kom in en sväng.
Love you!

Vi lyssnade på seans bandet och jag gjorde lite pannkakor.
Som jag faktiskt åt utav...
Hittills ligger de kvar i magen med..

Tessan å Moa kom förbi en snabbis med.
Hämtade sin kamera hon glömde i lördags och lämnade ett par
leggings till mig som jag ska låna :D

NU ska jag bli snygg på båtresan ;)
haha..

puss!


4 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-05-19 @ 20:35:24

Jajemen! du kommer nog bli snyggast på hela båten;)

Postat av: Sara den 2008-05-19 @ 20:44:18

hihi :D puss på re!

Postat av: Nettan den 2008-05-19 @ 20:48:33
http://nettis73.blogg.se

Neeeeej, va trist med bilen då...
Hoppas du kan hitta en ny billig bil snabbt då!
Krya på dig!

Kram Nettis

Postat av: Sara den 2008-05-19 @ 21:54:31

Jaa..jag hoppas det jag med!
Jag ska försöka kurera mig ;)
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback