Senaste Inlägg

Båtresa...

I morgon ska jag till Finland med mitt "gamla" jobb...
Det har jag liksom tyckt att ska bli kul men nu har jag juh mått så krassligt i några dagar så..
jaa..jag hoppas att huvudvärken e bättre i morgon...

Idag har jag köpt en ny kamera:D
Jag har inte hunnit prova den ännu men jag hoppas på lite najsiga
bilder från båten;D hihi...

jag antar att det kanske blir väldigt sccchhnnyygga bilder ;) hahaha..

Inget speciellt har hänt idag, har umgåtts med Sofie till å från:)
Mina underbara ligger i sängen å e lite busiga å trötta...
Och jag snart med dem!

Det får bli tidig kväller för mig...
Om jag ska föröka kurera mig lite tills i möre..

Puss å gonatt!

1 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-05-21 @ 21:29:26
http://Rankans.blogg.se

Hoppas, hoppas att du kan följa imorgon!
Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback