Senaste Inlägg

Äntligen helg!

ooh.. vad trött jag har varit idag...
Nu har jag jobbat nog för den här veckan...

Jobbade i Rengsjö idag i mina hemtrakter då :)
Värsta värmen var det å inge kul alls att jobba.
Efter jobbet åkte jag till bror min och lämnade vinterdäcken
och sedan till Brittan och Alf och hämtade bilbarn stolarna...
Sen brummade jag hem till stan å hämtade kidsen :D
Köpte en massa götta på ica sen drog vi till Tessan.

Där var Fia, och Carro kom lite senare.
Kidsen studsade matta och vi satt å surrade å drack lite vin.
Det sist nämnda blev jag utan den här gången...lika bra det, det blir juh fest i morgon ;)
 
Söta tjejer...hela högen :D

Innan det blir party i möre så blir det nog en sväng på marknaden med kidsen.
Men jag antar att det inte e nåt speciellt att titta på.
Har lovat att det ska bli nån karusell då.
Fast jag vet inte om jag töler åka med dem...man har blivit lite fjessen på äldre dar ;)

Nu ska jag krypa ner med mina underbara,
det e så mysigt att snosa på dem i sängen :)

puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback