Senaste Inlägg

Another day in paradise

Ja...idag vaknade jag kl 9,30 såå skönt att sova ut,  lite i varjefall :)
Så jag donade lite hemma på morgonen.

Tessan ringde sen och vi åkte till bla elgiganten och rusta,
innan vi stack till Rengsjö.
Brorsan hjälpte mig byta däck på bilen.
Tack såå mycket, love you!

När jag skulle åka därifrån så tänkte jag fylla på lite vatten eftersom den
har kokat så mycket hela tiden.
Vi upptäckte då att vattnet bara rann ut...
Det gjorde det inte igår, inte på det viset.
Blev kvar där ute länge och försökte titta från vart det kom, men det var
så svårt att se:(

Ringde då till Brittans Alf som e duktig på bilar.
Så jag startade silver sabben och åkte sakta dit.
När jag kom dit så var jag frusen och hungrig, men go Brittan fixade käk
åt mig :)

Tack så mycket!!, det smakade så bra :P

Alf kikade på bilen och vi upptäckte felet.

Den där slangen var juh inte hel precis...

De fick skjutsa hem mig och jag fick dessutom låna en cykel ;D
Kanon det för i morgon har vi APT träff på jobbet och friskvårdsdag.
Vi ska efter mötet cykla till Prästnäset och grilla korv.

Tack för all hjälp jag fått idag,
Tessan, Nicklas, Brittan och Alf!

Kram på er alla!


3 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-05-13 @ 23:33:17

Men de va så lite så gumman, va gör man inte för kompisar;) hoppas att de fixar sig me bilen imorron nu då;)
Kram kram

Postat av: Ragnvi den 2008-05-14 @ 08:06:21
http://Rankans.blogg.se

Godmorgon! Ja du Sara, den där slangen såg ju ut att ha blivit trasig av sig självt den INTE!
Hoppas du får ta ett lån o kan köpa dig en annan bil!
Om du har lust, tid o ork så anta min utmaning du vet...
Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Britt Inger den 2008-05-14 @ 12:21:42

Slangen har tydligen exploderat,
det är ju tyvärr så´nt som
kan hända.
Man får inte ge upp så lätt när man har gamla bilar, det vet jag av egen erfarenhet :)
Den här gången kostar det ju bara en bit slang (om det inte visar sig att det är något mer fel)
Hoppas du fått tag på slang idag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback