Senaste Inlägg

Vi resursare...

Hade fest igår...
Vi spelade kubb och hade picknick,
 jag kom lite sent men det gjorde inte så mycket;)


Fina rumpor;)

vi satt där ända tills klockan blev tolv tror jag...

Vi hade jätte trevligt!


Vi kommer nog ha fler fester framöver ;D

I dag ska jag hämta mina underbara och i morgon
så ska vi antagligen på cruising en sväng...
med barnen då förstås!
Men jag vet inte heller...
Det hade juh varit lite kul om man kunde
ha tagit sig typ 10 min till Sport Inn på kvällen..hmm...
Det finns juh en anledning till  varför jag vill dit ja ;)

puss!

4 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-06-13 @ 18:34:40
http://tessan79.blogg.se/

De kanske ordnar sig de där me sport inn gumzan;) kram

Postat av: Sara den 2008-06-13 @ 19:01:51

hehe...jaa ;)

puss!

Postat av: Magda den 2008-06-13 @ 22:14:25

Sjukt roligt hade vi!!! Det blir absolut fler fester, vi är ju en massa partyprissar där nu!

Postat av: Sara den 2008-06-13 @ 22:52:02

Jaa hehe det e vi jue :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback