Senaste Inlägg

Sverige...

Förlorade tyvärr igår mot Spanien...
Och naturligtvis såg jag matchen med en mycket lycklig Spanjor...

 Efter matchen skjutsade jag honom till Sofie.
Sofie och en kompis till henne hade kåk fest men det blev lugna gatan för mig :)
Ganska skönt idag när halva Sverige har varit bakfull ;)

I dag åkte jag till Brittan för hon har juh fyllt år!
Brittan då, 25 år i torsdags!
GRATTIS gumzan ;D

vi fick gott fika å hon en lite blomma :)

Sen blev det tok hihi som vanligt och mycket skratt!

hehe..jodå vi fick plats ;)

och sen när vi fikade blev det choklad för hela slanten..

mums..,.?! hmm..

Jikes, vad äckligt det ser ut!!!
dessa ungar... ;)
älskar choklad gör de i varjefall...

Sen åkte vi till Anette :)
Fick fika där med, och kidsen lekte som tokar ;)

De lekte superhjältar och studsade matta ;)

go ungarna !!

Efter Mohed blev vi  bjuden på mat.
Det TACKAR vi för!! :D
Får väl försöka bju igen nåt tag då S...

Nu e det natta för kidsen å mig med snart...
Upp å jobba i möre, börjar kl 6 .45 hua..

Puss!





5 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-06-16 @ 08:01:09

Vilken mysig dag ni verkar ha haft:)

Är du ledig nån dag i veckan?

Vi skulle ha träffats och lekt lite..

Kram!!

Postat av: Tessan den 2008-06-16 @ 09:20:30

De där me chokladen såg ju inte sådär jättenice ut..hehe

Postat av: Sara den 2008-06-16 @ 21:42:29

Jaa vi måste ses!

och blää..det såg toksnuskigt ut ;)

såg ut som nåt annat än choklad...

hehe

Postat av: Pappa & Marianne den 2008-06-17 @ 09:57:35

Hej gumman hoppas allt är bra med er. Och att bilen

funkar som den ska. Vi kommer nog uppåt efter midsommar Marianne har aldrig varit norröver tidigare så vi tänkte göra en liten utflykt norrut

P K Pappa

Postat av: Sara den 2008-06-18 @ 18:14:36

Ja kom jättegärna:)

Hoppas du känner dig piggare pappa.

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback