Senaste Inlägg

Skolavslutning!

I dag hade Nathalie sin skolavslutning...hon slutade ettan, oj vad tiden går!!
De sjöng så fint såå :D

Nathalie i sin vita klänning :)
Jag var där med Henrik (barnens pappa) hans ex Kanda och barnen.
Det tog nästan 2 timmar och alla stektes där ute...
 
Mathilda och Kandas dotter Maja är bästisar!

så söta!

Nathalie såg ut som en prinsessa i sin klänning :)

vacker !

När det var slut så stack jag , Henrik och kidsen till picasso och åt kebab.

Sen blev det stranden för mig å kidsen :p


Det var så skönt, till och med jag tog mitt första dopp :)

Brittan ringde vid fyra tiden och sa att vi kunde komma dit och äta korv och få lite tårta.
Igentligen tänkte hon komma och hälsa på oss för Nathalie fyller juh år i morgon men
eftersom vi ändå var så pass nära så åkte vi till henne istället!
Tack för presenterna och fikat Brittan, det var smaskens ;)

Jag vet inte vad du blandade i saften men ungarna och jag blev som tokiga ;)
haha...

mmm...nice bild...
man kan juh undra vem som var mest tokig jag eller ungarna...

Tydligen jag!!! :D
hihi..vad go ni är mina busar;)

Nå ja nu laddar vi för fullt för morgondagen och furuvik...
Kommer nog bli smäll hett men men det går nog bra .
Kan knappt fatta att det e 8 år sen min "stora" lill jänta kom till världen...

Kan knappt fatta att jag själv  blir 30 i år...
men än så länge är jag bara 29 ;D

Puss!





2 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-06-06 @ 10:21:07

Gud va Nattis va fin på avslutningen!

Postat av: Sara den 2008-06-06 @ 19:52:05

Jaa visst var hon ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback