Senaste Inlägg

Nathalie 8 år!




Min älsklling fyller 8 år idag, och jag å Mathilda uppvaktede henne
på morgonen med massa presenter:)

dockor stog högt i kurs...

Sen for vi iväg till Furuvik, vilket vi brukar göra varje år hon
fyller.
Tessan och Moa och brorsan, Åsa och Viktor var också med:)

Jänterna försöker undvika att bli blöta ;)

Vi började med att se lite djur



sen gick vi och grillade lite korv och åt tårta...

Nathalie fick lite paket, Tessan väntar på korv och jag grillar .


Nathalies tårta, 8 st ljus där det står I LOVE YOU :)

Vi sjöng högt för henne sen blåste hon ut ljusen.

Efter fikat bar det genast iväg till karusellerna:)

Vi hade åkband allihopa så vi åkte å åkte, men vi stog ganska mycket i kö med.
Det var mycket folk där!

Vi träffade även Mathildas favorit Nicke Nyfiken...

Gissa om hon blev glad över att få träffa honom!!! :D

Det har varit en kanon dag!
Trots hettan så har ungarna haft det så bra...
Det blir så tyst och tomt när man lämnar dem...
men man får väl passa på att vila upp sig...
hehe...man kan juh försöka i varjefall ;)

Sen vill jag flagga för vårt vackra Sverige idag!
Brukar säga att alla flaggar för Nathalie, men
det e juh Sveriges nationaldag...


Puss å kram!



5 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-06-06 @ 20:31:20
http://tessan79.blogg.se/

Tack så jättemycket för en toppendag gumman!!! puss puss

Postat av: Sara den 2008-06-06 @ 21:44:37

Tack detsammma:D

pussar!

Postat av: Lisa den 2008-06-07 @ 06:30:45

En supermysig dag verkar ni ha haft! Vi kommer nästa helg och grattar stora bruden vi:)

Kram!!

Postat av: falle den 2008-06-07 @ 11:15:21

Snygg klänning på mamma där hon grillar.. men hon måste nog träna på minerna när fotografen är där?

Postat av: Ragnvi den 2008-06-07 @ 14:08:35
http://rankans.blogg.se/

Tack för omtanken Sara, sånt värmer....

Svärfar var sjuk och det var väntat men ändå blir det ju sorgligt....jag vet att du om nån förstår vad jag menar..



Gratta stora damen i efterskott! Vilken härlig födelsdag hon fick!

Hoppas resten av helgen blir lika bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback