Senaste Inlägg

Ledig idag :D

I går kväll blev jag vaken ganska länge,
träffade en trevlig prick på msn som jag bara måste surra med ;)

Och i morse tänkte jag gå upp skapligt tidigt men, jag var döds trött..
Så det blev en sovmorgon med klockan ringandes om
och om igen..

Sen tog vi med lite fika och stack ner till
Långnäs.
Fina Långnäsparken, där väntade Tessan och Lisa med barn :D

Lite fika paus..

och lite lek :)

Go jänterne!
Sen gjorde vi stan och jag fyndade en ny väska ;)
och vart hittade man kidsen då tro, efter ha vänt ryggen emot i 2 min?

Joo..badandes i fontänen...
Tror den har varit ett dragplåster i alla år..

Vi åkte hem efter vi vart på bolaget och inhandlat lite,
då blev det en snabb städ och
 efter det så åkte vi till Jennie en sväng och sen till Tessan och grillade:)

Tessan hade precis satt ihop grillen...


eller jaa...halva grillen i varjefall ;)

Bra jobbat Tessan !!

Nåja maten blev grillad i varjefall och gott var det :D
Kidsen fortsatte att busa hela kvällen, de
sussar så gott nu.
Bra det för i morgon ska jag jobba igen...
:(

Natti natti!!


4 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-06-17 @ 22:36:06
http://rankans.blogg.se/

Så härligt ungarna ser ut att ha det! 99% av alla ungar i Bollnäs har nog varit den plaskdammen!

Postat av: Sara den 2008-06-17 @ 22:44:50

Jaa...jag tror det jag med ;)

Postat av: Tessan den 2008-06-17 @ 23:46:35
http://tessan79.blogg.se/

jo, jag ska nog göra ett nytt försök me den attans grillen imorron..hehe Hade inte riktigt tålamod idag;)

Puss å kram

Postat av: Sara den 2008-06-18 @ 15:48:41

Hihi..du gjorde ett jätte bra jobb gumman ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback