Senaste Inlägg

Jobbigt

Att jobba hela helgen i den här värmen,
hade hellre legat på starnden med en Piña Colada
i handen...
Men med lite tur så kanske jag med får semester nåt tag...

Nu är jag mest trött efter helgen som varit.
I fredags efter jag lämnat kidsen till Henrik åkte jag till Tessan.
Carro kom och vi tog nån öl och spelade kort.
Jag sov över hos Tessan och sov som en stock, antar att det behövdes.
Vaknade kl 10 då goa Moa kom in och sade hej.
Då hade jag sovit hela natten utan att vakna av varken sms eller ringsignaler som tydligen
hade bombat min telefon...

Jag jobbade till 22.30 igår sen for jag direkt till Anna.
Girlsen hade grillfest där och vi firade även Anna som nu har
tagit examen i polishögskolan.
Nu år man passa sig snart;)
Fan vad coolt Anna, GRATTIS!!!


Tyckte jag knäppte massa bilder men de blev så grummliga å konstiga!?

Nåja, jag var nykter men hade tok kul ändå.
Vi sjöng och dansade innan jag körde
Lisa och gänget till stan.
När jag kom hem var klockan ganska mycket...
Hann väl sova 4 timmar innan jag skulle upp och jobba.
Sen idag har jag jobbat en dryg delad tur, de borde förbjudas!










0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback