Senaste Inlägg

Idag...

mår man som man förtjänar...
Det blev lite mycket igår men kul var det...tror jag ;) joo det var det...
Vi satt hemma hos Tessan och vi skull försöka grilla lite.
Grejen var den att engångsgrillen inte funkade så bra..

Det blev liite glöd på ena kanten så vi kom på den smarta iden att hälla på lite bensin...
Då fick vi juh eld i varjefall...kan loova att köttet smakade pyton...hmm..jaa ..

Vi drack och spelade kubb och vissa sjöng lite singstar...
Jag satt och pratade i telefonen...nice samtal jag fick ! :D

Fina bilder :)
Själv ser man ut som ett spöke...

buuu!

Jo vi blev bra schhnyygga igår faktiskt, men vad gör det...
man måste juh ha lite skoj ibland.
Vi bjöd på lite karaoke med på Folkan.
Det lät förjävligt men det var såå kul! :D

Idag har det vart mindre kul som sagt...
Lite skakis å bakis...
image71
Såå snygga var vi idag...
hehe...


 fick skjuts av Lars till Tessan.
Jag lämnade juh bilen där igår.
Såg att en måsfan hade skitit på den,  så vi
tvättade av den lite :)

Pärlan då ;)

Sen stack vi ner till Arbrå city och drog en burgare,
det gick inte så bra...magen och jag e inte riktigt kompisar, fick ta doggybag..

Och efter det så for jag  iväg till Brittan och Alf för att hämta jänterna!
Världens goaste Brittan och Alf måste jag få tillägga.
Det hade gått jättebra för dem.

Så nu har jag gosisarna hemma igen! :))
image67
gladskitar:D

Nu ska jag föröka få i mig lite mat.
Kan behövas.

Puss!




5 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-06-02 @ 09:40:00
http://Rankans.blogg.se

Aj, aj, skulle inte vilja byta med dig i hettan! Fyy! Hoppas du mår bättre idag!

Postat av: Lisa den 2008-06-02 @ 10:16:53

Va bra att ni hade kul:)!
Men hmm.. bensinsmakande kött lät ju inte som nån höjdare:) hehe.. men va gör man..
Kram!

Postat av: Tessan den 2008-06-02 @ 14:22:58
http://tessan79.blogg.se

ja, de köttet va ju inte de goaste men de slank ju ner ändå tydligen...hehe Men kul hade vi iaf;)
puss puss

Postat av: Sara den 2008-06-02 @ 16:30:26

hihi...mmm...gött ;P

Postat av: falle den 2008-06-03 @ 22:15:54

me den biltvätten skulle jag komma varje dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback