Senaste Inlägg

Träffat

mina bröder idag :)
Bägge två och deras flickvänner!
Åkte till Nicklas och drack kaffe, surrade och garvade.
Mina bröder e hemskt roliga :)
Det var hur kul som helst att träffa Mattis igen också och
hans tjej Susanne!
Tyvärr ballade min kamera ur så jag kunde inte knäppa nå bilder :(
Men Mattis hade köpt en ny kamera och
knäppte en bild på mig ;)

tyckte det var en ganska kul effekt på den.
Bara allt gult lyser, synd att håret blev gult bara...

I morgon ska jag jobba igen på ett ställe jag aldrig vart förr.
Men det går det med...
Det gäller nu bara att lyckas sova lite,
ska prova nu med det samma!

Puss puss!

6 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-07-18 @ 00:08:55
http://tessan79.blogg.se/

jättefin bild gumman;)

Postat av: Sara den 2008-07-18 @ 00:18:52

Tack stumpan :D

Postat av: Olle den 2008-07-18 @ 00:46:32

Bara jag som tycker det va taskigt att bryta av en solros? Snygg bild i övrigt. Snygg tjej hihi

Postat av: Ragnvi den 2008-07-18 @ 05:51:22
http://rankans.blogg.se/

Lycka till idag! Fotot blev jättefint!

Hoppas o antar att du syftar på Sigge Varan?!?!

Postat av: Sara den 2008-07-18 @ 17:37:11

Meeen, hallå...det var juh en plastblomma jue ;)



Och ja, Ragnvi!! Det var Sigge jag syftade på :D

Postat av: Wallin den 2008-07-19 @ 12:08:45

Ja det var en fin bild. Men man kan ju undra vad du har fått syn på för nå. Vad det än är så ser det ut som det är något intressant du ser =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback