Senaste Inlägg

Bakis...

Igår skulle jag följa med Jennie och ta en öl
var det tänkt, bara en...
Men när jag kom ner på Sport inn så kände Jennie sig rätt sne
och ville gå hem!
Hon hade sin systers jänta med sig som e 22 år.
Till jäntan kom en kompis och de tyckte att jag skulle följa med på Tranan.
Såå..
Jaa, jag gjorde det då...
Det var faktiskt ganska roligt där inne:)
Bra fart på brudarna och jag träffade några gamla vänner;)
Innan det var färdigt så, blev jag som Jennie innan jag åkte hem.
Vilket inte var så tidigt...
Eller joo tidigt var det väl. på morgonen ...
Somnade inte förenns 5 -6 tiden tror jag...
Sen var det någon som väckte mig kl 7!!!!
nåja,
somnade om och sov till 10 tror jag.
När jag då vaknade kände jag min inte riktigt riktig...
Men Tessan körde mig till Stranden och där har vi tillbringat hela förmiddagen:)
Där fick vi för oss att vi skulle åka på bilbingo!!?
Så vi brassade iväg till Mohed och till en början så var väl
allt normalt...

väntar på att de ska ropa ut nummer!!!

men sen började allt balla ur...
Vi blev helt snurriga av alla nummer så vi bler mer ding än vanligt!

näe det var rätt boring faktiskt,
måste göra nåt kul!!
Dessutom var man inte ens i närheten att få nån rad eller två.

man kan juh undra om vi fått solsting eller nå,
men grejen e den att vi lika slög som vi ser ut hahaha...

I morgon ska jag ha kidsen på fm
Känns så skönt det, känner att jag behöver goa med dem lite.
Är grymt gossjuk nu :(

Blir nog stranden då om det blir finväder.
Sen på kvällen ska jag ut...igen!.. mm det e sant.
Björn Rosenström spelar juh på parken, det kan jag jue inte missa!!

Puss!

6 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-07-25 @ 00:17:01
http://tessan79.blogg.se/

Haha..slögskallar:P Å jo, björn kan man visst missa..se bara på mig..helnykteristen;)

Postat av: Sara den 2008-07-25 @ 00:27:05

Hahaha...mmm visst! Vet nog ja vad du har för planer till Rättvik ;) hoho

Postat av: Ragnvi den 2008-07-25 @ 07:48:50
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon på dig! Hoppas kvällen var givande!

Jo, jag var i Mohed, tyckte en gång att jag såg dig men det var nog inte du ser jag nu.....

Och givande var det för mig o svärmor!

Postat av: Spanjoren den 2008-07-25 @ 12:40:01

"...y ella me llamó po teléfono y la noche fue maravillosa...llegó la manana y la tuve que despertar...ella quería que me quedase y yó también lo deseaba, seguir abrazándola entre mis brazos,...pero...me tuve que ir...ójala la vea esta noche en el parque..."Abrazos

Postat av: Ragnvi den 2008-07-25 @ 13:03:25
http://rankans.blogg.se/

Skam den som ger sig! Bara att prova igen!

Postat av: Spanjoren den 2008-07-28 @ 23:11:04

Sí, estoy de acuerdo; pero a veces hay que hacer las cosa con la mente, aunque uno quiera siempre hacerlas con el corazón.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback