Senaste Inlägg

4 minutes

Nu börjar helgen närma sig och Västerås!!
Fan vad jag längtar...
Kommer inte ihåg hur gammal jag var, när jag var där sist på
Power meet men tror jag var väl typ 16-17 år.
Då hade jag hur kul som helst, hoppas på det även nu ;)
 
Blir så sugen på att dansa med..
Antar att det inte e nåt som vi kommer att spela i Västerås,
men hemma i min radio i varjefall.
Och ni som känner mig vet juh att:
I LOVE TO SHAKE, liksom;D

Grymt bra låt!

Och Justin och Madonna är så HET!
tror nästan Madonna e snäppet hetare;)

natti!




2 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-07-02 @ 00:24:24

Sara, espero que te lo pases bien en Västerås y que puedas olvidar las deudas...abrazos1

Postat av: O den 2008-07-02 @ 15:57:25

Jag vet en som är ännu hetare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback