Senaste Inlägg

trött och sjuk...

Jag känner mig lite piggare ändå, det känns inte som
ett blödande sår i halsen längre men...
Jag har ingen smak eller lukt,
å det dunker å slår i näsa.
Sen har jag förkylnings astma.
Så alltid när jag blir förkyld så sätter det
sig i luftrören med.
Man orkar inte, har jobbigt att andas,
en dryyg hosta och slem som hänger
kvar i rören, hur mycket man än försöker
få upp skiten.

Jag blir hemma idag med,
Men i morgon ska jag försöka jobba.
Hatar att vara sjuk,
fast vem gör inte det?

kramar!


2 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-12-11 @ 18:27:06
http://tessan79.blogg.se/

tror nog du ska va hemma en dag till ja gumman! bättre å va hemma en dag för mycke än å gå till jobbet för tidigt för då blir man dålig igen å får den där karensdagen:( Bättre å va hemma en dag frisk så man vet att man orkar jobba...

Krya på dig!!

Kramiz

Postat av: Tessan den 2008-12-11 @ 18:27:31
http://tessan79.blogg.se/

tror nog du ska va hemma en dag till ja gumman! bättre å va hemma en dag för mycke än å gå till jobbet för tidigt för då blir man dålig igen å får den där karensdagen:( Bättre å va hemma en dag frisk så man vet att man orkar jobba...

Krya på dig!!

Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback