Senaste Inlägg

Så var julen över...

ja den försvann lika fort som den kom...
Hann väl fira lite i varjefall ;)

Vi föjde med Fredrik till hans föräldrar utanför
Hudik.
Vi åt lite mat då och kollade på Kalle...

Nathalie gjorde snelip åt mig, vet inte
om hon tyckte Kalle var lika spännande som jag tyckte ;)
haha...

Sen blev det bus å låång väntan på
Tomten...

Busisar.


Nathalie väntar på att tomten ska komma..
och tillslut så..

såg de nån därute..

jodå, det var väl Tomten som kom ...

glada barn :)

Det blev en bra jul för barnen.
Vi åkte hem vid nio kanske,
förbi graven och tände ljus.
Dagen efter myste vi lite på morgonen
och spelade lite wii :)
Innan jag åkte åkte till jobbet...

Resten av helgen, har vart lite
jaa...jag vet inte...
den bara försvann...

puss!

1 Kommentarer

Postat av: Pappa & Marianne den 2008-12-29 @ 17:08:32

Hej Sara det var fina bilder från julen.

Hoppas ni inte har lika kallt som vi. men det är ju skönt när man kommer in.Ni får ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR och ha det så bra.

PS. Hoppas du har skickat det där jag bad dig om.

PK. Farsan & Marianne. Glöm inte att krama barnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback