Senaste Inlägg

Oooh...

Ville inte åka hem idag men men...

jag har varit i Stockholm med barnen i helgen :)
Och oj vad skoj vi hade !

tågresan ner...

Det var iskallt ute och så himla vackert å fint!
 
Vi stannande i Gävle för att byta tåg till Stockholm.
Vi hann även med en fika :)


När vi kom till Stockholm chekade vi in på hotellet och
åkte direkt till Naturhistoriska museet.
Där såg vi bla...

en massa skelett. döskallar å dinosarier...

apor och diverse djur å sånt...




Vi tittade på cosmonova också
en film om svarta hål i rymden.
Nathalie tjatade att hon ville se den och den var rätt intressant.

från hotellet...

och lite bus...

Nathalie skulle göra sig så ful som möjligt...
Höll på garva ihjäl mig. Fast hon e fin hur mycket hon än försöker...
hahaha..

Idag var vi på junibacken...

Nathalie och mamma mu, och mamma mu å en kossa...


Sago tåget var grymt bra.
Nästan så jag grät på slutet då det handlade om bröderna Lejonhjärta.
Det e juh en fantastisk film som barnen tokälskar.
 
Pippi huset:)

och ett par jänter som känns igen ;)

Nathalie å Mathilda plockade stooora blåbär.

Mathilda flyttade in i ett mini hus:)

Det är ett toppenställe och jag fick släpa barnen därifrån.

För tåget gick snart hem igen.
Barnen ville inte hem,
och jag...
ville inget hellre än att stanna...
Jag/vi har upplevt god mat, gott vin och trevligt folk ;)

myys i tåget :)

puss å godnatt!




6 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-12-15 @ 09:54:49
http://rankans.blogg.se/

Vilka härliga bilder på dig o tjejerna!

Kramen!

Postat av: Sara den 2008-12-15 @ 11:32:13

Tack gumman :)

Postat av: Anonym den 2008-12-15 @ 20:46:28

En härlig Stockholms tripp ser jag :)

Postat av: Sara den 2008-12-16 @ 12:52:20

hur trevlig som helst :)

Postat av: Spanjoren den 2008-12-16 @ 20:37:04

Sara, me alegra de corazón que tú, Matilda y Nathalíe lo hayan pasado tan bien en Estocolmo.Tú,por ser tan buena madre te lo mereces y ellas,por ser tan buenas hijas,también. No me parece nada raro que no te quisieras ir de allí, Estocolmo es la ciudad de las posibilidades,donde con suerte,y apostando fuerte, le puede cambiar la vida a cualquiera. Te deseo muchos más viajes,ya que como te dije antes, te lo mereces. Abrazos.

Postat av: Sara den 2008-12-17 @ 09:22:06

gracias, espero que las cosas resulten bien:) abrazos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback