Senaste Inlägg

Mathilda...

fyller 6 år på lördag.
Men eftersom jag inte har dem hemma då så
hade vi ett litet kalas igår istället :)

Mathilda kramar om sin gosis som hon önskat sig :)

några gäster:)

gosnallar står högt i topp, fast det klart det ska vara noga utvalda om de
ska duga...

Mathilda fick täckbyxor och jacka av mig också.
Hon valde själv vad hon ville ha.
Även mössan var hon stolt över;)

Fina Mathilda i sin mössa.

Vi hann klä granen igår också.
Jänterne ska juh till sin pappa idag.
Jag får tillbaka dem på julafton.
Kanske dan före om jag har tur:)

De har raddat upp alla dockor med:)

Ja nu är det bara att jobba som gäller för min del.
Jag jobbar alla dagar fram till julafton.
Måste ta igen tiden då jag vart sjuk
känns det som.

Pussar!




2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-12-21 @ 21:50:41

Vi tar födelsedags firandet i efterhand. Närmare bestämt efter den 7/1....

Det går väl bra ?



Kram till er alla !!

Postat av: Sara den 2008-12-21 @ 22:23:50

Det går jättebra det gumman:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback