Senaste Inlägg

Jobbat klart för idag

Så skönt att den här helgen e gjord å.

Nu har jag handlat en julklapp åt mig å jänterne...
Ett nintendo wii :)
Antar att vi redan hade haft ett förlängesen om vi haft
firman kvar.
På den tiden hade vi alla spel konsoler...det var då det.
I mitt förra liv .

Trivs ändå bättre i mitt nya på nå vis.
Förutom en del undantag då förstås.
Hade juh inte vart fel att haft fler av släkten kvar i livet.

jaa så ett wii blev det
och jag längtar att få spela
wiiiii
wiiiiiiiiiiiiiiii ;)




5 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-12-21 @ 22:53:30

Sånt har jag också provat på :) Faktiskt riktigt roligt :)

Postat av: Sara den 2008-12-21 @ 23:16:52

vad bra, då kan du komma och dricka lite vin å spela med mig ;)

Postat av: Britt Inger den 2008-12-22 @ 10:51:14

Haha... ska vi boxas eller spela tennis ??

Postat av: Tessan den 2008-12-22 @ 18:11:30

Ååååå..va avis ja blir! hade oxå tänkt köpa ett sånt men ekonomin sa ifrån:( Kan du ju köpa fitness spelet å få träning på samma gång;)

Kram

Postat av: Sara den 2008-12-22 @ 21:28:15

haha vi kan väl görs bägge delarna ;)



Jaa bra ide Tessan, jag tittade faktiskt på det spelat men det kostade nästan 1000kr :o

Så det får bli en annan gång ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback