Senaste Inlägg

jaha

Så e det snart ett nytt år då...
Sitter och tänker tillbaka över vad som hänt under 2008
och det e juh en del grejer trots allt...

Förra året i Januari åkte
jag , jänterne å David till Spanien.
Det känns verkligen längesen!
Mathilda badade i det kalla havet..


Sen efter det så har en heldel grejer hänt ...
några oförglömliga saker under året.

båtresan med jobbet..
Anställningen i kommunen..
Power Meet Västerås..
Classic car week...
cruisingen i Delsbo ;p
Mallis!!
Curley Sue
30 års festen...
resursen!
ja, mer än så...

men mest glad över 2008 är jag nog
över alla nya fina vänner jag har skaffat mig:)

Visst har jag upplevt många jobbigt,
tråkiga stunder med...
Men i stort sett så har jag haft jätte kul
när jag tänker tillbaka.

Nu ska jag iväg å jobba:)

puss puss!


2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-12-30 @ 06:33:44
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon lilla Sara! Ni fick en fin jul ser jag! Glada barn är det bästa!

Gott Nytt År till dig o flickorna!

Postat av: Spanjoren den 2009-01-06 @ 21:57:20

Para mí también significó el verano del 2008 algo especial.Encontrarte a tí,mantenerte como amiga,todo,absolutamente todo valió la pena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback