Senaste Inlägg

ingen jul utan mamma...

jag sitter här en kort stund.

Försöker julpynta och greja lite och Mathilda ska ha ett litet kalas idag.

Hon fyller på lördag men då e hon hos sin pappa.

Jag förstår inte varför allt ska kännas så jobbigt ...eller joo kanske jag förstår...

Jag försöker få lite julstämning men den finns inte,
 satt jusst och tänkte på när jag sist kände någon...

jag tror jag hade Nathalie i magen och var på väg hem till mamma.

Hem för att fira jul tillsammans med min älskade mor, mina bröder och min far.

Dit kom mina kusiner min mormor, morfar,
ännu längre förr brukade min moster komma och min farmor och farfar.


sen mamma blev sjuk har det inte varit någon jul och sen hon dog...

Mamma, kom tillbaka inte bara för att fira jul utan för att vara här med mig.

Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig och älskar dig.


jag vet att jag är vuxen och har massor av folk omkring mig som älskar mig.

Men jag kan inte låta bli att känna mig så ensam ibland.


Jag är så glad över att få ha barnen i jul.

Mina änglar på jorden.

Mina underverk som jag älskar över allt annat.


Tack alla som bjudit mig till era hem i jul.


Pussar och kramar!


3 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-12-17 @ 12:49:34

Gumman..

Jag kan nog inte ens komma i närheten att förstå hur du känner dej som förlorat din mamma. Jag mår dåligt bara av att tänka tanken, och för dej är det verkligehet..

Självklart finns inget som kan göra att du mår bättre eller saknar din mamma mindre, men jag vill ändå tala om en sak, och det är att jag älskar dej och tycker att du är så stark!



Vi ses på eftermiddagen. Vi kommer hela högen:)



Kram!!

Postat av: Sara den 2008-12-17 @ 16:15:35

Tack gumman, det värmer i mitt hjärta.

Jag har juh sån tur som har sånna fina vänner som dig. Älskar dig också, massor!

vi ses snart då!

Kramar

Postat av: Britt Inger den 2008-12-17 @ 20:10:43

Ja, du gumman..... Förstår att det känns svårt utan Anne Marie. Hon var en god mor och en riktig vän. Jag saknar henne. I morse senast tänkte jag på nått jag läste, där stod det om vänner. Min tanke var då, "vänner, jag har ju inga kvar" Saknar både Anne Marie och Siv. De får fira jul tillsmmans :) plus att de är säkert med er barn. Tänker jag lite längre än i morse så vet jag att, visst har jag vännerkvar. Jag har ju dig och min barndomsvän i Arbrå. Det är inte fyskam det heller. Men naturligtvis saknar jag dem som är borta.....

Hoppas du får en bra och fin jul med barnen och Fredrik !!

Massor av kramar från Britt Inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback